lördag 12 november 2011

Veckans restips...


I Kina har man kommit på det ulitmata sättet att locka turister..tror man i alla fall. Det är en glasgång som hänger på väggen på berget Tianmen.
Detta är inget för mig som lider av O H Y G G L I G höjdrädsla..men kanske för dig??
Se och njut...eller förfäras över hur långt man faller OM man ramlar ned..isch!

Fallhöjden är BARA 1,5 km och då kan man ju undra..
Det sägs ju att livet hinner passera revy vid ett normalt fall på höjd..men jag som bara är 42 år kan knappast fylla 1,5 kilometers färdväg med något innehållsrikt. Vad sker i huvudet den sista kilometern månne. Blir det utfyllnad i form av förra veckans avsnitt av Det Okända kanske??

Ninni-bus

4 kommentarer:

  1. Å fy fasen. Inte för att jag lider av höjdrädsla men vetefan om jag vill gå där ändå. Jag tror min skräck för döden skulle ta överhand istället. /Knatten

    SvaraRadera
  2. Åh huva!! aldrig att jag skulle gå ut på den där!!! yaiks så högt!! jag tyckte det var läskigt att bara gå över landgången till ålandsfärjan häromveckan! hahahah.. tänk då hur man skulle må på den där saken!... nää.. det där lämnar jag åt självmordsbenägna idioter helt klart! ,-D... och att se veckansd avsnitt av det okända flimra förbi på vägen ner låter ju inte så lockande heller!... hihihi

    SvaraRadera
  3. Över min döda kropp!!! Jag får svindel bara av att se bilden!

    SvaraRadera
  4. Min matte hade säkert varit tokig nog och tassat ut på den där glasbron , men min husse han hade aldrig en satt sin fot så högt upp överhuvudtaget :)

    SvaraRadera