tisdag 27 mars 2012

Triss i bilder...

Trots kyliga vindar blev det en prommis för att leta lite vårtecken.
Det jag helst ville se var vadande sjöfåglar vid golfbanan som brukar vara full av vatten..men tji långnäsa...för det har inte varit tillräckligt med snö iår. På gott och ont..*ler*
Triss i bilder får representeras av blåsippan istället..

De här två första bilderna är på vilda blåsippor...

Det här är mina egna som jag antar är odlade från början...De växer i stora tuvor och bara sprider o sprider sig i grusgången..

Allt för denna gången...
Over and out...
Ninni-bus

5 kommentarer:

  1. Vackra bilder och blåsippor är så fina.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå vackert och vårigt, man blir varm i hjärtat!

    SvaraRadera
  3. Vackert till tusen blev det och en bra triss.
    Ha en fin vecka!
    Kram/SA

    SvaraRadera
  4. Såå vackra blåsippebilder! Här omkring växer det inte några... vad jag vet! Därför njuter jag extra mycket av dina bilder, tack! Och tack för grattningen:O)

    Kram och hoppas rodnaden på armen lagt sej!
    Eva-Mari

    SvaraRadera