måndag 7 juni 2010

En tur till stugan...


Jag har ju inte varit ut till stugan på ett tag p.g.a jobb så nu var det dags igen. Solen sken och hett som attan var det på f.m men jag pallade inte att vara ute. Nåt skit hängde i luften..och mycket riktigt..åska och blixtar kom senare och även några droppar regn.

Väl därute slet guben med att snickra ihop första bänk-bordet medan jag klippte gräset nere vid sjön. Vi försöker ju hinna att få ihop två såna här sittgrupper till midsommar så det gäller att ligga på..*ler* Jag tycker guben lyckades jättebra och nu är det bara en kvar..
Efter regn kommer solsken som det heter..och fram åkte kameran såklart. Här kommer lite foton från grönskan ute i stugan.




Som vanligt när man är där ute infinner sig lugnet i kroppen...och batterierna är laddade fullt inför en ny arbetsvecka.

Kram på er alla..


3 kommentarer:

  1. Såna bänk-bord vill jag me ha! Tror du din gube kan inspirera min?=)
    Här har det varit lite kallt i viden de senaste dagarna, men solen skiner och det är jag SÅÅÅÅÅ glad för.
    Kram!
    Syster Yster

    SvaraRadera
  2. Hur skulle jag klara mig utan dig Ninni =)
    Du är alltid så söt o go.
    Ja nu kan man inte bara tänka på sig själv.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin fint bänk-bord din gubbe snickrat ihop !
    Härliga blomsterbilder med regnvatten på och bilden på Lupinerna vid Björken är riktigt sommrig !

    SvaraRadera