måndag 6 december 2010

Ääääntligen!!!

Yes! Yes! Yes!

Nu har vi bokat vårens resa till solen och undrans vart det bär den här gången??
Jaja..det var bara å fråga sonen..och han skrek rätt ut ZAKYNTHOS såklart!! Och som tidigare gånger MÅSTE vi ta båt ut till lagunen här på bilden. Det är ju såå vackert!!
Nu blir det 3:e gången till samma ställe och jag behöver väl inte tala om att det blivit en stor favorit detta härliga ställe!! En massa god mat när och hur som helst, vacker natur och gudomlig service. Vad mer kan man begära!?? Som vanligt rekommenderar jag starkt stället och är du sugen på nytt resmål så kika in HÄR

Först när vi hade fått klartecken från kattpensionatet vågade vi boka..och nu är det klart. Vi har hittat ett underbart ställe för kissarna där de till o med erbjuder spa med bad och även videofilmer med fåglar och småkryp..haha!
 Södra Dalarnas kattpensionat är allt värt en flukt!!

Nog för att det är härligt med all snön och julen som kommer..men det kommer en tid när man blir less och längtar till sol och bad,  det vet jag... Nu har man nåt härligt att se fram mot..tjoho!!



Ha en härlig vecka...
Kram kram

6 kommentarer:

  1. Ser ju inte helt fel ut :)
    Jag o min väninnan ska snart boka vårens resa också.
    Blir Budapest denna gången.

    SvaraRadera
  2. Blir inte avis alls...=(...jo lite....Men SÅ otroligt glad för er skull!Gud va mysigt att ha en resa att se framåt. Fast just nu är jag inte så sugen, har ju Sardinien kvar i färskt minne och njuter fortfarande. Får suga på den karamellen ett tag!
    Jag ska bege mej till mailen och kolla....ska bli så kul att sticka! men lova mej kort sen! Detta vill jag bara inte missa. Han och Patrick kanske kan modellera ihop????=)=)=)=)
    Kramelikram från den Ystra Söstera!

    SvaraRadera
  3. Härligt för er...Själv har jag aldrig varit iväg...Å har faktiskt ingen större längtan heller...Inte än iallafall...
    Kram//Noni

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken morot att se fram emot medan snön faller och kylan biter, Grekland är ju kanon på våren och kattpensionatet - nej, det kommer inte att gå någon nöd på er och vi andra får se fram mot härliga och fint illustrerade reseberättelser!!

    SvaraRadera
  5. Ser fint, själv har jag varit på deras grannö, Kefalonia. Skönt med en liten morot så här i vintermörkret.

    SvaraRadera
  6. Ninni, Kefalonia var verkligen superfint ..orört då det var ett ganska nytt resmål(1999).
    Sagolika stränder med azurblått kristallklart vatten. Klart värt ett dags besök, vi var där i 2 veckor och det fanns inte så mycket att göra direkt mer än att sola, bada och festa på kvällarna. Inga direkta sevärdheter och ingen intressant historia som typ Rhodos och kreta.

    SvaraRadera