onsdag 9 februari 2011

Oh my god!!

                 

Det är så jag känner just nu..
Ytterligare ett häpnadsväckande samtal kom idag och som tidigare kommer det från min nya chef som jag börjar hos i april.
Först ville han snacka lön..Ok, tänkte jag..ett angenämt samtal förstås..*ler*!
Jag har ju forskat i vad man bör ha..och efter beskedet så var jag MER än nöjd..så det behövdes knappast några förhandlingar..haha!
Sen hade han två saker till på hjärtat..
Det är en viktig kurs i det nya dataprogrammet redan nu i slutet på februari..kan du gå den?
Ja, då måste jag såklart kolla med min nuvarande chef sa jag..
-och så var det en sak till..kläckte karln ur sig. Kursen kommer att gå vidare med ytterligare en vecka sen...
i FLORIDA!! -Kan du då oxå, frågade han skrattande...
Jag kommer inte ihåg vad jag sade...om jag stammade eller tuggade fradga eller nåt..men jag tror jag fick fram nåt som han gillade att höra i alla fall..
Oh my god!!!

6 kommentarer:

  1. Jag hade ju varit lite tvekande till kursen i Florida ......NOT! =)Tycker det här verkar som ett sunt ställe och dom vill utbilda dej direkt! kan ju inte annat än säga att du hamnat rätt!
    Önskar dej all lycka, Söster Mi!
    Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Å vad härligt det låter,med kurs i florida =)
    Låter som att du får en riktigt bra chef...
    Kram å sköt om dig...

    SvaraRadera
  3. Nej my fy vad häftigt.. ja säg ja säg ja haha =) fy vad roligt då...eller jag hoppas... =D haha... Vad kommer du göra??? =)

    kram

    SvaraRadera
  4. NICE!!!! Florida som är så häääärligt!! ;-D
    om jag vore i dina kläder så skulle ajg försöka boka in ett besök på Discovery Cove. när du endå är i de krokarna menar jag ;-D
    http://www.discoverycove.com/Default.aspx
    simma med delfiner är verkligen en underbar upplevelse! ,-D

    bara att önska dig en trevlig kurs då vännen ;-D
    ser fram emot bilder!!

    SvaraRadera
  5. Ah, jag vill oxå gå på kurs i Florida... :)
    Hur man kör buss där tex, hade passat perfekt :)

    SvaraRadera
  6. Min matte skulle oxå kunna tänka sig att åka på kurs i Florida hojtar hon här bakom mig :)

    SvaraRadera