söndag 20 mars 2011

Shopping ändå..

Visst var det vackert ute idag..men det blåste kyliga vindar så det blev inget sitta ute och njuta med en bok och en kopp kaffe.suck!
Grabbsen drog iväg på sitt håll och jag åkte till köpis för en riktig runda i affärerna HELT SOLOKVIST. När man verkligen letar efter nåt speciellt och det är flera grejer..så är det allra bäst att fara själv. Då kan man fara o flänga hur man vill utan att vänta på någon annan som ska prova..hehe! Till slut fann jag de byxor jag ville ha..fladdriga o sköna och så nya solglasögon. Japp..då kan vi stryka det från listan då!!

Till fossingarna fann jag snygga sandaler..att ha om kvällarna när man vill gå ut. Inte så mycket att långvandra med..men dessa kommer jag att ha användning för hemma oxå. Det skadar inte med lite blingbling på lägre nivå..hihi!



Lite smink behövdes fyllas på och väl på Kicks bad jag om hjälp för att finna en ny rolig parfym. Jag har ju länge kört med Jennifer Lopez-glow och har ledsnat lite. Till slut fann jag en som passade mig..en diskret och frisk fläkt och väldigt poppis just nu. Den heter CLEAN och doftar fresh laundry...dvs. nytvättade lakan!? Nu kan man blunda och drömma sig bort och känna doften av lakan som hänger ute i sommaren utan att behöva tvätta innan..helt suveränt! haha!
Vi får hoppas att veckan för oss ett steg närmare sommaren...
NU VILL JAG HA VÅÅÅR!!!


4 kommentarer:

  1. En doft av en frisk fläkt....det beskriver ju dej ju!!!!!!! Det är ju så svårt att hitta ny doft....var längesedan jag köpte ny parfym. Kunde ju inte använda på jobbet tidigare och sen har man liksom legat av sej. =) Skitsnygga skor ju....vill ha! Jag vill ta fram mina sommarbyxor nu, har ju flera par linnebyxor, men det lär nog dröja ett tag tills man kan gå i dom.....Men den som väntar på nåt gott....
    Må så jättegott goa du!
    Kram Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha vår,å idag har det ju verkligen vart vårväder ute minsann...
    snygga sandaler...
    Kram

    SvaraRadera
  3. men jag vill också ha vår =) hehe men idag är det lite sol va =) haha.
    Jätte fina skor så sommarligt så =)

    Det är sol hos oss... men jag har blivit sjuk igen =/ halsen är svullen och gör ont över ögonen... fattar inte, ger snart upp denna kropp och tar en "Demi More" haha.

    Ha en bra dag gullet =).

    SvaraRadera
  4. Att förbereda resan är en stor del av äventyret och ser att du satsat helhjärtat och gjort bra val från topp till tå. Doften av nytvättade sommarlakan, måste nog provsniffa vid nästa stadsbesök för det är ju bland det heligaste jag vet att få krypa ner mellan!

    SvaraRadera