tisdag 15 november 2011

Det kom ett paket med posten...

..och det är ju alltid trevligt. Denna gången var det i form av reklam och det är inte varje dag man får tilltugg i lådan. *ler* 


Jo, vi har Viasat Demand....sedan ett bra tag, och först nu idag kom lite tv-filmtips och en påse micropopcorn. Nu kan man ju ha bio hemma ju..Att jag inte tänkt på det förrut!
När jag vecklade ut reklamen så blev det en riktig popcornlåda..precis som när man går på bio. Fy fasen vad suveränt..och jag som inte kunnat äta popcorn hemma då jag inte haft nån papplåda! Öööhhhh....


Först blev jag snopen och sen kom asgarvet.. och kan ändå inte låta bli att tycka att det var den trevligaste reklamen jag fått.
En sån "changtiiiil" gåva..
Mer kuligheter i postlådan istället för drivor av papper säger jag.
Kan reklamen förse en hårt arbetande kvinna med både gottesnask och skratt..ja då ger jag konceptet hela
10 poäng!!

Heja Viasat!!

7 kommentarer:

  1. hahahahahaha.....den var bra!
    Må så jättegott goa du!
    Kram kram från den Ystra Söstera

    SvaraRadera
  2. Hehe.. vilken nöjesreklam...Bara poppa på och kolla in nån bra film.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Aaahhhhhahaha..fyndig du är Kjelle! *fniss*

    SvaraRadera
  4. ja, det är nog lite kul att få nåt annat än sedvanlig tråkig reklam och räkningar i brevinkastet. :)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad roligt att du gillade erbjudandet!

    Tack för 10-poängaren och glöm inte salta popcornen så kommer du få en riktigt mysig film-höst.

    Mvh Liselotte
    Viasat Support

    SvaraRadera
  6. Haha, ja vi har oxå visat och fick samma paket.
    Kul!
    Ha en trevlig helg och popcorn-mys :-)

    SvaraRadera