onsdag 28 december 2011

Morgonsol i sikte...

Såhär såg morgonen ut hos mig..En brinnande sol som lovar en vacker dag. Klart man måste plocka fram kameran..*ler*
Kul att höra era reflektioner och tankar om mitt beslut. Det gör mig bara mer fast besluten att detta är det enda rätta! Klart det fixar sig..Här är käringen som brinner av iver..i alla fall efter kl.8 på morgonen..haha!
Gårdagen var full av shopping men inget av det lustiga slaget. Säckvis med kattfoder och mat till kylskåpet som INTE liknar julmat. Är lite less på alla rester nu..suck!
Sonen har förresten satt lite sprätt på julpengar..Först spelet WOW såklart..Här har han gått och väntat i 2 år på att få spela..så nu var lyckan stor.
Ett annat köp som jag tyckte var lite kul var dessa supermysiga innetofflor.
Är de inte läckra så säg?? Bara 60kr...

Sonen har ju samma storlek på fossingarna som mig just nu..men snart är de för små för honom..
Det ska bli mojsigt att få ta över dessa snart..hehe!


Å andra sidan lär man väl inte frysa om fötterna ändå..för har man en sån här missekatt att luta fossingarna mot är man alltid varm..
Frågan är vem som har de snyggaste tåvärmarna..hihi!

Idag är det softing, bio och ny snyggfrilla till sonen som gäller..
och av en alldeles speciell anledning vänder jag mig mot söder och utbringar en stor skål till Skogstjäll med julmust..Lite väl tidigt på dagen för bubbel här..*ler*
SKÅL och GRATTIS!!

Kram och god fortsättning...


3 kommentarer:

  1. Ja olika falla ödets lotter...här vräker regnet ner.....blä! Går och pysslar och donar härinne.....får ju gäster i helgen. Tur det att nån kommer och livar upp mej!=)
    ha ett gott slut och ett gott nytt nu!
    Kram kram från den Ystra Söstera

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig bild...rena skogsbranden. Gillar tofflor och gosekisse =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga bilder! Här är det regn och ruskigt kallt..

    Nosgos och Tass

    SvaraRadera