tisdag 21 februari 2012

Det kom ett paket..



..och ett mycket efterlängtat sådant..Jag blev förvånad över den praktiska väskan..för den stod det inget om.
Nåja..det är ju ändå innehållet som får mig att känna mig som ett barn på julafton..
Näe..det är inte ett hemmagym..och ej heller ett tält till sommarens regniga dagar..ÄVEN om det medföljer ett paraply utifall man behöver det..

Välkommen till Studio-Bus!!
Jomenvisst...det är ett startkit för fotostudio..och maken till småpryttlar och kartonger hit o dit har varken jag eller "kattong"älskande katter sett.
Bara å packa upp grejerna var ett äventyr..men jag väntar nog några dagar med att prova dem. Katterna får vänja sig vid alla grejer först och jag är helt slut efter dagens jakt på fotomodeller på jobbet..
Tippar på max två veckor till på jobbet..sen får jag gå hem med fullt betalt till Maj..
Guu vad häärligt det ska bli med ledig vår och sommar...


......i hängmattan. *hihi*

7 kommentarer:

  1. Fina grejer. Lycka till i studion!

    SvaraRadera
  2. And the supermodel waiting!!

    SvaraRadera
  3. Snart ska du fota mej då=) Vad spännande detta är!
    Lycka till!
    Kram kram från den Ystra Söstera!

    SvaraRadera
  4. Hej på dig
    Det var allt för länge sedan jag titta in till dig.Så spännande med egen studio ,det blir säkert kanon så duktig som du är med dina bilder.Lycka till
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Nej men Oh så roligt!!!! gud! nu kan du verkligen köra på med fotograferandet!... ser fram emot att få se mååånga vackra alster ifrån dig framöver min vän!

    tack så mycket för födelsedagskortet! blev så glad!! och på rätt dag och allt!.. inte ofta man får så trevliga brev i lådan inte! ;-D

    ta hand om dig nu vännen! och jaga katterna med kameran! ;-D

    kramizar!!

    SvaraRadera
  6. Tänk så många fina bilder du kommer att kunna fota och kissarna är ju vackra modeller. Och nu får du ju lite mer tid till detta också =)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Nästan som julafton jue fast bättre. :)

    SvaraRadera