torsdag 5 april 2012

Sköna bönor och goa jäntor....

Här kommer söta gänget som beger sig till Blåkulla i afton..
Se och njut av sköna bönor och goa jäntor...*ler*









Ett stort TACK till alla söta käringar som engagerat sig för att spöka ut sig...*ler*
Jag är rätt övertygad om att resan blir lyckad och till belåtenhet..

  • Smort in kvastar och moppar? Check!
  • Huckle på? Check!
  • Kaffehurran och matsäck med? Check!
E vi laddade??  CHECK!!

Då drar vi då....
Todeloo och på återseende efter påskafton!



Kram Ninni-bus


6 kommentarer:

  1. Du var mig en rolig buse,det passar mig perfekt
    Livet är tillräckligt allvarligt ändå, så busa på alla glada Påsk-kärringar, tyvärr fick jag
    flygförbud i år, hoppas på nästa år istället.

    Glad Påsk o Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  2. hahhahah.... Vilka fina kärringar!!! Flyg försiktigt! :)

    GLAD PÅSK!

    Många kramar från oss här nere :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha ett härligt gäng käringar!

    SvaraRadera
  4. hahahahaha....underbara bilder! Och visst hade vi kul på Blåkulla, eller hur tjejer?
    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Oj, så fina kärringar! Fast nu är dom väl hemma igen hoppas jag?
    Tack för infon om dina liljor. Då känner jag att jag är på rätt väg!

    Ha en fin dag.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Hej hopp! här var det snygga kärringar hihihi! och vist hade vi kul på Blåkulla allt!.. men nu är man åter i den vanliga ickeflygande skaran av människor igen.. och får vänta i ett helt år innan det blir dags igen.. men den som väntar på något gott... ;-D

    SvaraRadera