fredag 22 oktober 2010

Äntligen fredag!!

Jaa det tycker jag ändå även om jag ska jobba helgen. Normalt går jag ju och lägger mig tidigt på fredagen när jag ska gå upp före halv 5..men denna sista helgen jag jobbar ska jag vara lite smart..hihi!
Jag har ju timmar att ta ut och det tänker jag göra oxå. Nänä..jag tänker inte sluta tidigt eller så..utan jag ska fixa sovmorgon..hehe! Jag tänkte droppa in på jobbet ca 8.30..sen beställer vi alltid lull-lull till lunch. (dvs hämtmat) och sen spränger vi tårtan jag beställt. Låter inte som en arbetsdag precis utan matorgier..haha!


Idag kom tårtan jag beställt till mina arbetskamrater och den är väl värd att förevigas på bild. De gör såå tjusiga tårtor på jobbet.
Man kanske rent av får någon att dreggla??
Ha en strålande helg..för det tänker då jag ha.
Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Min tur att dregla....=)Men jag får väl ta av min superdupergoa citornpaj....den är lika god idag...vi smakade till kaffet förut! Jag ska skriva av receptet till dej!
    Och du gör helt rätt i att softa på jobbet....det är du värd!
    Kramelikram från den Ystra!

    SvaraRadera
  2. Ja dreglar gör man verkligen...Njut nu av
    matorgien...Kram

    SvaraRadera
  3. Mmm , den där tårtan såg verklgen supersmaskig ut !!!

    SvaraRadera