måndag 22 november 2010

Magic Brush!

Här har jag gått o lurat på att införskaffa mig den här borsten alla talar om. En mycket god vän har en..och sen hör man flera o flera. Det är en borste i gummi som är suverän att ta bort katthår med. Jag vet..för nu har jag testat den!! Den samlar lätt ihop katthår på en pläd till långa korvar som är lätt att plocka bort.
Min kära syster råkade ju ha en hemma o skräpa som hon inte använde..och varför skulle hon, som har två nakenhundar och en nakenkatt..och en mindre pälsad karl med...haha!

Den här kommer att testas för fullt på torsdag..då jag har min sedvanliga städdag. Om det är något kvar av den efter Olivers förtjusta gnagande..suck!
Todeloo och kram
Finns även på www.magicbrush.se

7 kommentarer:

  1. Vad skådar Skogstjälls samlade ögon om inte den absoluta favoriten - undras om du kan vänta till torsdag. Och du kommer säkert att fundera över hur de dina fortfarande kan vara bepälsade. Och hållbar!!! Kommer inte ihåg om ett eller två pr sedan jag fick min av k.syster. Och rolig och lätt att använda, men ack än hur bra - pälsbollarna fäller ju oupphörligen så här gäller positivt tänkande eller det finns alltid något för nyckelpigan att göra, hon ligger inte bortglömd i en låda. Så glad att du inte tyckte jag var ute och cyklade ....

    SvaraRadera
  2. Och frestesen att tillägga blev mig övermäktig: jag hade rätt då det gällde 100-åringen och jag hade rätt då det gällde nyckelpigan!!!! Men jag inser redan själv att det inte betyder att jag alltid har rätt!
    Så kramarna är nog litet ödmjuka iallafall

    SvaraRadera
  3. Verkar vara en bra pryl , for det gar ju at ratt mycket kladtejp , har jag markt :)

    SvaraRadera
  4. Vilken smart pryl! och dessutom fräck design! Nu har ju inte jag nån katt som fäller speciellt mycket, men Sandra borde ha en......
    Kramelikram Från den Ystra Söstera

    SvaraRadera
  5. Smart pryl, vet du var man kan köpa en sån?
    Med 4 långhåriga sötnosar, blir det en hel del katthår lite här och var, hihi

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, beställde alla 3 och fick paketpris!

    SvaraRadera
  7. Låter som en bra sak...
    Hoppas du mår bra trots snö o blåst..
    Önskar dig ett härligt avslut på veckan o sen en underbar helg...
    Kram

    SvaraRadera