fredag 28 januari 2011

Äntligen FREDAG!!

Nog för att veckorna går fort allt..men inget är väl som fredagar ändå. *ler*
En trött tantalanta ser fram mot skön sovmorgon med hjälp av piller och efter en vecka med tidigt morgonlull ska det bli LJUVLIGT!!
Den här härliga solnedgången fick jag beskåda då jag kom hem från jobbet idag! En skön början på ledigheten minsann..*ler*

Här har vi försökt frammana vårkänslor även om det är långt till Greklandsresan och ännu längre till sommaren. Näe..vi har INTE tagit fram poolen än..men däremot PREMIÄRGRILLAT!! Guben va såå sugen på grillad karré så lillgrillen åkte fram på altanen och där stod han huttrande i kylan och lagade mat..haha!

Gissa om det doftade gott i byn! Kan tro att en och annan sniffade i luften och undrande om vi blitt galna..haha!
Lite java på detta så kan man låta paltkoman övergå i skön slummer på soffan...Ahhhh!


Trevlig och skön helg till er alla!!


Kramiz Ninni

3 kommentarer:

  1. Underbar bild på solnedgången.
    Ha en trevlig helg!
    ps. Jag har köpt domän till plejzet så jag kommer att stanna där :-)

    SvaraRadera
  2. Låter som det perfekta avslutet på en vecka tyker jag! god mat och en underbart vacker solnedgång! .. men vad grannarna tyckte kan man ju fundera över hahahha.. troligen blev de avundsjuka på den goda doften! ;-D .... önskar jag kunde grilla hemma också... men det e inte tillåtet att grilla på balkongen!? förstååår inte varför!? ;-D .. men jag saknar det där att bara få för sig att nu grillar vi middagen i stället! .. men när vi väl bor i eget hus.. då jävlar ska här grillas! ;-D

    hoppas att helgen hitintills varigt avslappnande och mysig för din del.. så du får gott om tid att ladda batterierna inför arbetsveckan.. och även gott om tid att mysa med familj. tvåbent som fyrbent! ,-D

    helt orelaterat så var jag inne och kollade på lite bilder ifrån ditt hem. såg att du har ytterst bra smak på köksluckor! ,-D tror bestämt det är samma sort som jag har! hahahah.. du måste ha inspirerat mig vid nått tidigare tillfälle! ,-D
    ska försöka få tummen ur och städa iordning hemma.. så jag kan lägga ut lite nya bilder. kan du vara snäll och låna mig lite av din "städiver" så jag kommer igång?! ;-D

    hoppas du får en underbar avslutning på helgen, samt en bra vecka!

    kramizar!

    SvaraRadera
  3. Ha , Ha , Ha ! Kan tänka mig att grannarna undrade om ni blivit alldeles tokiga som grillar mitt i vintern ??!!
    Ser jättegott ut !

    SvaraRadera