lördag 8 januari 2011

Härliga lördag...

Gårdagens plaskdag var rolig och avkopplande och grabbar härjade vilt i vågorna. Även snorig och förkyld brutta kastade sig i vattenrutchkanorna..men med måtta denna gången. Skönast är ändå den varma bubblande poolen där ledbruten kvinna kan vila upp sig..*ler*

Nyårslöften i år??
Näe..sånt skit har jag lagt av med och det enda jag har fokus på är att njuta av livet och umgås med människor som får mig att MÅ BRA! Visst skulle jag kunna tänka mig att tappa nåt kilo inför vårresan till solen..men som sagt..Njuta av livet är lätt när man har en sån här smarrig bakelse under näsan..haha!
Kunde ju inte låta bli....mums!

Häromdagen var vi och hälsade på en kisse och jag kan bara säga att jag är förälskad!!
Den är härligt go och stångas kärvänligt som en liten tjur..
Ska vi ha en tjur i huset månne??








1 kommentar:

  1. Här jobbades minsann hela långa dagen igår :(
    Men sen blev det Thaimat upphämtat på vägen hem = MUMS FILI BABBA :)
    Så du har "tittat" på en ny misse = farligt att titta ju , det vet jag :)

    SvaraRadera