torsdag 26 maj 2011

Åter i Svedala....

Trötta kom vi hem tisdag kväll med tattarlass. Både resväskor och fyra transportburar med katter tar verkligen sin plats. Vi har haft det gott med sol och bad och härlig mat på Zakynthos..och även katterna har haft en fin vistelse på pensionatet. Det fanns ingen ångest att lämna dem hos Eva i Dalarna inte..en sån trevlig och fin människa som har skämt bort våra kissar till max!

När vi anlände till hotellet väntade en överraskning. Eftersom vi var "återvändare" och kom för 3:e året så väntade en flaska vin, färska nyplockade frukter och även morgonrockar med tofflor. Man kände sig verkligen lite "extra" och det är ju kul att få lite särbehandling..*ler*

Lite bilder har ju naturligtvis tagits..även om det BARA blev 242 st denna gången..Ni ska inte behöva se dem alla..men ett axplock kommer här..

Lite havstema denna gången..men det är ju så vackert med det blågröna.


Såna här blommor växer gärna intill havet.
Soluppgångar är ju ett "måste" för mig men det gäller att vakna i tid.. Det är mäktigt att vara med när världen vaknar på det här sättet och det är klart värt mödan kan jag säga..*ler*

Är glad att jag hann komma hem i tid till syrenernas blommning. Nu hägrar lila blommor i vas i hela huset och det doftar underbart!!

En trevlig helg till er alla..
Kramis Ninni





5 kommentarer:

  1. Uuuunderbara bilder!!!!!!!!!!!!!! Solnedgångsbilden är ju bara bäst :)
    Ja här har vi syrener i full blom. Doftar otroligt gott :)
    Trevlig helg.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Gud så gott det ser ut! Tror det är hit min nästa resa ska gå....kan väl få tips av dej kan jag tro då!
    Kan inte du messa mej på telefonen då ditt nummer försvunnit från min mobil......vet inte hur, men det är det numret jag saknar mest=(
    Kramelikram från den Ystra söstera

    SvaraRadera
  3. Trevligt med havstema, sådant är aldrig fel. Ha nu en bra fortsättning här hemma också! /SA

    SvaraRadera
  4. Härligt att ha dig hemma igen! ;-D men nog ser ni ut att ha haft det skönt allt! i alla fall av bilderna att dömma.. rena paradiset! Nästa år hakar jag på som handbagage och därimed Basta! hahahah.

    SvaraRadera
  5. Guuuud vilka vackra bilder du tar... du är ju jätteduktig!!!
    Ha en fin söndagskväll och start på veckan!

    SvaraRadera