måndag 23 april 2012

Full kalender och fågelprupp.

Uj,uj,uj..vad det ligger på nu. Vem sa att det var lätt att bli arbetslös?? Först ska man skriva hela sitt livs historia på Trygghetsrådet och sen vill AF ha samma sak...Jag är lite less på att tillbringa HELA förmiddagar vid burken nu. Jag som trodde jag var expert på att skriva CV vid det här laget...har lärt mig såå mycket mer. Förr skulle det var kort och koncist..Nu ska det vara fullpumpat med ALLT man vill ha sagt...och det passar en låångskrivare perfekt..haha! Därmot kan de glömma att jag lägger in mitt foto i CV-t..No way..never gonna happen..nåja..skulle va en liten påskkäring då...*asg*

Pippina fortsätter att flockas hos mig...och det är ett jäkla skränande dagarna i ända. Visst är det kul att de gillar maten...men som tack för det..har jag en bil som är fullpruppad med fågelbajs..haha! Sonen som är kräsen visste inte HUR han skulle stänga bildörren idag..Såå äckligt!
Nänä..bilden är inte min bil..men kunde ha varit..haha!

Fortsätter min fullspäckade vecka med utv.samtal på skolan, träff med AF och TRR..och vidare med optiker för sonen som går med huvudvärk. En påtänkt lunchdate med en väninna får stå tillbaka..och vidare packar vi bilarna full på fredag med tattarlass och katter för att bege oss till stugan.
Jag anar att jag har miljoner asplöv att kratta...men skiner solen då ska jag bara lata mig...så det så!!*ler*


Ha det gott....


2 kommentarer:

  1. Ja det verkar som pappersexersisen har ökat enormt. Tjusig bil he he och en mycket vacker blomma. Du får ha en fin vecka.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  2. Ja herregud.....man får verkligen vända ut och in på sej totalt! Hade jag fått se min bil så hade jag blivit jättelessen!=)
    Kram kram från den Ystra Söstera

    SvaraRadera